-
Ludzie
-
-
-
- Chorus (Chor-Ris)
- Czarnoksiężnik Aure–Lis
- Dynastia Erisów
- Dyplomata Tsu–Ari
- Elena-Vela-Ris
- Eller-Ris
- Ganadia-Ris
- Gar–Gonn
- Harmonia (Harmona-Ris)
- Książę Erik-Vale-Ris
- Książę Tyr–Ros
- Lea–Kritos
- Niverdczycy
- Rodzina Yros
- Tal–Darim
- Tes–Tykles
- Zari
- Pokaż pozostałe artykuły ( 2 ) Schowaj treść
-
- Adanel
- Andora
- Arhaira "Cień Lasu"
- Bergrim
- Bermilion "Biały Prorok"
- Czarnoksiężnik Aure–Lis
- Duncan Zollis
- Dyplomata Tsu–Ari
- Einar Arrowhead "Ćma"
- Gar–Gonn
- H'azzan "Tarcza Królestwa"
- Jazon Bękart
- Jazon Zollis
- Khajala
- Kiyan "Łazik"
- Książę Tyr–Ros
- Lea–Kritos
- Lisica Emeria
- Maykar "Zwycięzca"
- Mel Arieta–Draft
- Rey Drakonis
- Sir Gawain
- Tal–Darim
- Tes–Tykles
- Zari
- Pokaż pozostałe artykuły ( 10 ) Schowaj treść
-
-
Miejsca
-
-
- "Smocze Królestwo"
- Erellan (Śródgrodzie)
- Górdom
- Gród Pielgrzymów
- Legendarni
- Leśny Gród
- Marcinowy Kocioł
- Miasto bez Nazwy
- Morze Północne
- Nowy Port
- Ołtarz Starożytnych
- Pański Portal
- Płaskogród
- Rada Starszych Śródgrodzia
- Samotnia Arty (Moldovarta)
- Śródmorze
- Świątynia Drakonisów
- Pokaż pozostałe artykuły ( 2 ) Schowaj treść
-
-
-
Przedmioty
-
Bestiariusz
-
Wydarzenia
Lisica Emeria
Lisica Emeria — przebiegła dowódczyni Gildii Łotrzyków w Erellanie, posiadająca ukryte zdolności magiczne, wpływowa kobieta, która przedarła się od zaułków w Inceput Dreapta, aż po Wysoką Radę w Śródgrodziu.
Emeria urodziła się w jednej z biedniejszych dzielnic kraju Wygnańców. Nie wiadomo kim byli jej biologiczni rodzice. Jej przyszywani rodzice byli włamywaczami i złodziejami, dlatego też od najmłodszych lat Emeria była zmuszona uczyć się sztuki kradzieży, by przetrwać. Gdy miała siedem lat, jej rodzice zostali złapani i skazani na dożywocie, pozostawiając Emerię samej sobie. Dziewczynka musiała szukać schronienia u innych złodziei i oszustów, którzy chętnie wykorzystywali jej umiejętności. Emeria szybko nauczyła się walczyć o swoje i nie dać się oszukać, ale życie w kraju Wygnańców było ciężkie i pełne niebezpieczeństw.
Gdy miała dziewiętnaście lat, usłyszała o Gildii Łotrzyków w Erellanie, która szukała nowych członków. Postanowiła wybrać się tam i spróbować swoich sił. Po długiej podróży dotarła do miasta i zapisała się do Gildii. Tam poznała Jarindę, który został jej mentorem i nauczycielem. Emeria szybko pokazała swoje umiejętności i została przyjęta do grona Łotrzyków. Dzięki ciężkiej pracy i determinacji szybko awansowała w gildii. Emeria dorosła, stała się silna, dojrzała, sprytna i przenikliwa. W swoim życiu nakradła tyle, że po odejściu Jarindy z Gildii bezapelacyjnie przejęła dowództwo. Jest darzona szacunkiem przez wszystkich łotrów, którzy ciągną do niej z najdalszych stron, żeby zapisać się go Gildii. Emeria jednak przyjmuje tylko najlepszych. Ostatnio jednak odkrywa w sobie zdolności magiczne, które nie dają jej spokoju. Postanawia więc odnaleźć informacje o swoim pochodzeniu — kradnąc i oszukując oczywiście. Emeria nawiązała w ostatnim czasie współpracę z miastem, jako mistrzyni Gildii. Pakt ten zezwala na otwarte istnienie organizacji Łotrzyków w zamian za kontrolowaną ilość oszustw i zawieszenie broni z władzami. Swoją karierę miejską rozpoczęła w tym samym czasie co wojownik H’azzan i uzdrowicielka Kolia. Wszyscy troje stali się w krótkim czasie popularni w mieście i rywalizowali ze sobą, kto zajdzie najdalej. Choć H’azzan jest już Legendarnym, to rywalizacja wciąż trwa. Nie przeszkadza im to też być kumplami. Emeria jest istotna dla królestwa też z innego powodu. Ona jako jedyna może być łącznikiem z ludźmi z Niverdu.
Na grze terenowo–fabularnej w rolę Lisicy Emerii wciela się Grażka.