-
Ludzie
-
-
-
- Chorus (Chor-Ris)
- Czarnoksiężnik Aure–Lis
- Dynastia Erisów
- Dyplomata Tsu–Ari
- Elena-Vela-Ris
- Eller-Ris
- Ganadia-Ris
- Gar–Gonn
- Harmonia (Harmona-Ris)
- Książę Erik-Vale-Ris
- Książę Tyr–Ros
- Lea–Kritos
- Niverdczycy
- Rodzina Yros
- Tal–Darim
- Tes–Tykles
- Zari
- Pokaż pozostałe artykuły ( 2 ) Schowaj treść
-
- Adanel
- Andora
- Arhaira "Cień Lasu"
- Bergrim
- Bermilion "Biały Prorok"
- Czarnoksiężnik Aure–Lis
- Duncan Zollis
- Dyplomata Tsu–Ari
- Einar Arrowhead "Ćma"
- Gar–Gonn
- H'azzan "Tarcza Królestwa"
- Jazon Bękart
- Jazon Zollis
- Khajala
- Kiyan "Łazik"
- Książę Tyr–Ros
- Lea–Kritos
- Lisica Emeria
- Maykar "Zwycięzca"
- Mel Arieta–Draft
- Rey Drakonis
- Sir Gawain
- Tal–Darim
- Tes–Tykles
- Zari
- Pokaż pozostałe artykuły ( 10 ) Schowaj treść
-
-
Miejsca
-
-
- "Smocze Królestwo"
- Erellan (Śródgrodzie)
- Górdom
- Gród Pielgrzymów
- Legendarni
- Leśny Gród
- Marcinowy Kocioł
- Miasto bez Nazwy
- Morze Północne
- Nowy Port
- Ołtarz Starożytnych
- Pański Portal
- Płaskogród
- Rada Starszych Śródgrodzia
- Samotnia Arty (Moldovarta)
- Śródmorze
- Świątynia Drakonisów
- Pokaż pozostałe artykuły ( 2 ) Schowaj treść
-
-
-
Przedmioty
-
Bestiariusz
-
Wydarzenia
Gar–Gonn
Gar–Gonn był synem mieszczańskiej rodziny z Prowincji Centralnej Niverdu. Od najmłodszych lat marzył o tym, by zostać rycerzem i bronić swojego kraju przed nieprzyjaciółmi. Gdy dorósł, postanowił wstąpić do armii Niverdu i szybko wyróżnił się swoją odwagą i zdolnościami taktycznymi. Został awansowany do stopnia kapitana i został mianowany osobistym dowódcą księcia Tyr–Rosa.
Gdy Tyr–Ros wyruszył na misję zwiadowczą do Rony, Gar–Gonn towarzyszył mu jako jego najbliższy współpracownik. Podczas pobytu w Ronie Gar–Gonn wziął udział w wielu potyczkach z Oddziałem Legendarnych, walcząc o to, by Niverd mógł zająć kontrolę nad tym krajem.
Pewnego razu Gar–Gonn został jednak schwytany przez Oddział Legendarnych i uwięziony w jednym z ich zamków. Mimo prób ucieczki, wydawało się, że jego los jest przesądzony. Jednak Gar–Gonn nigdy się nie poddawał i po kilku dniach udało mu się uciec, raniąc kilku strażników i ukrywając się w lasach.
Teraz, po ucieczce z niewoli, Gar–Gonn jest bardziej zdeterminowany niż kiedykolwiek, by walczyć o swój kraj i zapewnić Niverdowi zwycięstwo w wojnie z Roną. Wierzy, że jego odwaga i determinacja pozwolą mu osiągnąć sukces i pomogą zwyciężyć nieprzyjaciół.
Na grze terenowo–fabularnej w rolę Gar–Gonna wciela się Mateusz.