-
Ludzie
-
-
-
- Chorus (Chor-Ris)
- Czarnoksiężnik Aure–Lis
- Dynastia Erisów
- Dyplomata Tsu–Ari
- Elena-Vela-Ris
- Eller-Ris
- Ganadia-Ris
- Gar–Gonn
- Harmonia (Harmona-Ris)
- Książę Erik-Vale-Ris
- Książę Tyr–Ros
- Lea–Kritos
- Niverdczycy
- Rodzina Yros
- Tal–Darim
- Tes–Tykles
- Zari
- Pokaż pozostałe artykuły ( 2 ) Schowaj treść
-
- Adanel
- Andora
- Arhaira "Cień Lasu"
- Bergrim
- Bermilion "Biały Prorok"
- Czarnoksiężnik Aure–Lis
- Duncan Zollis
- Dyplomata Tsu–Ari
- Einar Arrowhead "Ćma"
- Gar–Gonn
- H'azzan "Tarcza Królestwa"
- Jazon Bękart
- Jazon Zollis
- Khajala
- Kiyan "Łazik"
- Książę Tyr–Ros
- Lea–Kritos
- Lisica Emeria
- Maykar "Zwycięzca"
- Mel Arieta–Draft
- Rey Drakonis
- Sir Gawain
- Tal–Darim
- Tes–Tykles
- Zari
- Pokaż pozostałe artykuły ( 10 ) Schowaj treść
-
-
Miejsca
-
-
- "Smocze Królestwo"
- Erellan (Śródgrodzie)
- Górdom
- Gród Pielgrzymów
- Legendarni
- Leśny Gród
- Marcinowy Kocioł
- Miasto bez Nazwy
- Morze Północne
- Nowy Port
- Ołtarz Starożytnych
- Pański Portal
- Płaskogród
- Rada Starszych Śródgrodzia
- Samotnia Arty (Moldovarta)
- Śródmorze
- Świątynia Drakonisów
- Pokaż pozostałe artykuły ( 2 ) Schowaj treść
-
-
-
Przedmioty
-
Bestiariusz
-
Wydarzenia
Khajala
Khajala — wojownik nomadzki, służący do niedawna w armii Erellanu, obecnie członek Gildii Łotrzyków.
Od małego podróżował po krajach pustynnych z ojcem. Jego ojciec był wędrownym kupcem stąd też Khajala miał smykałkę do handlu i obeznanie w terenie. Jednak pewnego razu jego ojciec zahandlował z niewłaściwymi ludźmi i go brutalnie zamordowali. Tymi ludźmi jak się potem okazało byli Dzicy. Khajala od tego momentu musiał sobie radzić samemu, bo matki nigdy nie poznał, a po ojcu został mu tylko jego sztylet, który przypominał mu stare lata spędzone z razem z nim. Sztylet nosił nazwę „Puma”. Młody Nomada zaczął więc pałać się drobnymi kradzieżami — głównie okradaniem kupców — bo wiedział jak funkcjonują i znał słabe punkty tego fachu. Na początku kradł tylko po to żeby przeżyć, ale z czasem zaczął się tym zajmować na zlecenia, a potem oprócz doszły także morderstwa i wyłudzenia. Z czasem zapracował sobie na określenie Ducha Pustyni z powodu jego morderstw, które były ciche i szybkie, ale bardzo krwawe. Niekiedy mówiono też na niego Łowca Nagród z powodu dużej ilości zleceń na zaginione artefakty. Z czasem paradoksalnie stał się dokładnie takim samym człowiekiem jacy byli bandyci odpowiedzialni za śmierć jego ojca. Zdawał sobie z tego sprawę, ale nie za bardzo mógł już cofnąć czas. Przez pewien okres pałał się mocno alchemią, którą wykorzystywał jako trucizny albo żeby wzmocnić swój organizm. Gdy zdobył już dosyć duże doświadczenie w tym fachu jak na swój młody wiek, postanowił wyruszyć do Krainy Środka — Erellanu w poszukiwaniu zleceń za wyższą stawkę. Gdy przemierzał bezkresne bory dostrzegł go pewien Wynalazca, który również zmierzał w kierunku Krainy Środka. Ów człek Kahirem zwany śledził Nomadę, którego w pewnym momencie zaatakowała banda zbirów. Zanim Kahir spostrzegł co się dzieje, wszyscy już nie żyli, a Khajala mierzył w niego swym orężem. Na szczęście ów panowie dogadali się i razem wyruszyli w stronę miasta. Przed dotarciem mieli jeszcze kilka przygód mniejszych i większych, ale w końcu dotarli do krainy zwanej Środkiem.
Na grze terenowo–fabularnej w rolę Khajali wciela się Dominik.