OAZOWA GRA TERENOWA
TWÓRCY I ORGANIZATORZY

JAK TO SIĘ ZACZĘŁO?

 

Pierwsze gry terenowe odbywały się na turnusach wakacyjnych. Po kilku próbach gier zbudowanych raczej na bazie podchodów, np “Smerfy”, “Zabójstwo Św. Mikołaja”, “Ludzie lasu”. Dochodzimy do bardziej rozbudowanej wersji. Uczestnik gry zostaje postawiony w świecie stworzonym przez nas samych. Najlepiej bawi się ten, kto się w tej sytuacji najszybciej odnajdzie, zacznie w niej sprawnie funkcjonować. Rozmawiaj z ludźmi, wymarz sobie kim chcesz zostać: wojownikiem w gildii królewskiej? Wpływowym czarodziejem? A może rzemieślnikiem, może stworzysz swój własny produkt? Zawiązuj sojusze, wszczynaj wojny, czerp z życia i doprowadź swoją wioskę do zwycięstwa :D

 

kto za tym stoi

 

Każde z nas cenne i niepowtarzalne. Opiekun prawny i duchowy – ks. Tomasz Rusyn, pomysłodawca – Jakub Bukowski, koordynator imprez – Julia Stecko-Bukowska, promocja – Łukasz Ślęczka, wizerunek – Hubert Madejski, public relations – Ernest Wepsięć.

Pozostali NPCe: Oliwia Augustyn, Izabela Bajek, Dominik Barłóg, Agnieszka Bator, Franciszek Bator, Joanna Bator, Mikołaj Bator, Katarzyna Czupryk, Faustyna Fąfara, Kamila Kałamarz, Kacper Kondratek, Wojciech Kunowski, Jolanta Maruszak, Grażyna Mazurkiewicz, Jan Owsiany, Mateusz Piecuch, Krzysztof Plizga, Paweł Płotczyk, Ewa Rejman, Justyna Sarna, Kamil Słupski, Norbert Staniek, Karolina Wysakowska i inni.

Jednak ta zgraja studentów i innych młodych ludzi, byłaby tylko taką właśnie zgrają, gdyby nie zaprzyjaźnione rodziny, które zawsze ochoczo nas goszczą na swoim terenie, dbają o wyżywienie, biorą czynny udział w przygotowywaniu rekwizytów i lokacji, a ostatnio nawet prowadzą własną gildię! Pozostajemy w ciągłej wdzięczności dla rodzin Wepsięciów, Stańków, Madejskich, Bialiców i innych.